Ogłoszenie ze strony powiatu sandomierskiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
"W dniu 23 listopada 2007 r. w Zajeździe „JOANNA” w Samborcu odbyło się szkolenie pt. "Jak organizować dochodowe jarmarki?"
Organizatorem szkolenia była Lokalna Grupa Działania „Partnerstwo Ziemi Sandomierskiej”oraz władze samorządowe Gminy Samborzec
CELE i ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE SZKOLENIA
• jak organizować dobrą imprezę targową,
• wiejska impreza jest doskonałym produktem promocyjnym i ważną atrakcją turystyczną,
• jarmark to także sposób na zarabianie pieniędzy,
• możliwe scenariusze organizowania jarmarków i ich reklamy,
• jarmark to okazja na pobudzenie aktywności mieszkańców wsi.
Jarmark - szansą poprawy poziomu życia w lokalnej społeczności!
PROJEKT: ZGODA SANDOMIERSKA 2006
realizowany przez Lokalną Grupę Działania LOT Partnerstwo Ziemi Sandomierskiej
w ramach II Schematu Pilotażowego Programu Leader+
Koszty refundowane w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006” – Priorytet: Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich - Działanie 2.7
Lider zadania : Elżbieta Mazur"
Czy ktoś zechciałby napisać w kilku zdaniach, na ile i w jakim zakresie uzyskane na szkoleniu info wpłyną na udoskonalenie organizacji 'Jarmaku św. Jacka' w Klimontowie w 2008 roku?
Z.Sz.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach